Polski MMORPG


#1 2008-04-05 15:23:13

Royalpl

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-05
Posty: 19
Punktów :   -1 

Regulamin Gry

Art.2
Wszelkie teksty pochodzące z forum i gry należą do ich twórców o ile nie zrzeknie się do nich praw.

Art.4
Profile postaci są własnością ich twórców, wszelkie wykorzystywanie i modyfikowanie ich treści do własnych celów musi być uzgodnione z właścicielem.

Postać którą odgrywamy MUSI być zgodna z rasą, klasą oraz charakterem obranymi przy jej tworzeniu. To znaczy, że ktoś kto wybrał elfa taka też postać ma obowiązek odgrywać, podobnie jest z charakterem, jeśli wybrano zły, niech postać nie będzie dobroduszna i sympatyczna. Dopuszczalne są zachowania nieznacznie odbiegające od wybranego charakteru (przykładowo podanie komuś wina grając złą postacią nie będzie odbierane jako złamanie artykułu), jednak nie mogą się one powtarzać nagminnie.

Art 1. Miano:
§1. Każdy obywatel musi posiadać miano (a więc zarówno imię jak i nazwisko) zgodne z klimatem. Tak więc imiona i nazwiska, których znaczenia nie można w żaden sposób wiązać z klimatem nie będą uznane za godne obywatela Cerelain, który zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

Art.2. Nazwy domów i sklepów
§1 Mieszkańcy nadający nazwę swemu domowi bądź sklepowi zobowiązani są stosować odpowiednio przepisy z art. 1 niniejszej ustawy.

Art. 3 Imiona Chowańców
§1 Powinny być klimatyczne.
§2 Nie mogą być wulgarne lub obraźliwe.
§3 Powinny być charakterystyczne dla rasy chowańca.
§4 Imiona chowańców nie mogą być imionami graczy ani ich wariacjami.

Art.4. Nazwa klanu
§1. Nazwa klanu powinna być dostosowana do przepisów o kulturze osobistej, nie może nikogo obrażać.
§2. Ponieważ klan jest stowarzyszeniem na terenie krainy, nazwa winna spełniać wymagania co do klimatu.
§3. Nazwa klanu może składać się jedynie ze słów, niedozwolone jest stosowanie cyfr, znaków interpunkcyjnych, podkreśleń, kombinacji cyfr i liter lub kombinacji małych i dużych liter, za wyjątkiem apostrofu (znak ` )

§1 Każdy z graczy jest zobowiązany do posiadania avatara wraz z upływem 10 dni od przybycia do krainy. Po tym czasie, jeśli nie umieści portretu swej postaci, zostanie wtrącony na 3 dni do lochu... jeśli pomimo takiej kary nie uzupełni avatara po upływie kolejnych trzech dni zostaje skazany na banicję (dożywocie)

Kodeks karny


Art. 1
Mieszkańcy Cerelain powinni zachowywać się godnie. Częste wyłudzanie, nie wywiązywanie się z umów słownych i pisemnych, i prośby o dobra materialne są uznawane za zachowanie niegodne. Karą za nie wywiązywanie się z umów jest 3 dni w drugim kręgu kryształu przy kaucji jaką wyznaczy sąd. W pozostałych przypadkach omówionych w tym punkcie sędzia ma obowiązek pozbawić takiego mieszkańca wolności na okres 3 dni, oraz nadać takiemu mieszkańcowi rangę żebraka.

Art. 2
Zlecanie i przyjmowanie zleceń na ataki będzie traktowane jako barbarzyństwo i karane będzie pozbawieniem wolności na okres 10 dni pozbawienia wolności, przy maksymalnej kaucji. Skazany wyrok odbywa w drugim kręgu kryształu.

Art. 3
Wszelkie próby przekupstwa któregokolwiek z urzędników będą surowo karane dwoma tygodniami w drugim kręgu kryształu, a w szczególnych przypadkach wtrąceniem do trzeciego kręgu kryształu ( ban i kasacja postaci ). Z kolei jeżeli urzędnik okaże się skorumpowany zostanie pozbawiony swego urzędu według postanowienia swego zwierzchnika. Dodatkowo czeka go kara grzywny (przewidywana wysokość takowej to dziesięciokrotność wysokości łapówki).

Art. 4
Sprawy bez precedensu, prawnik powinien kierować do Sędziego Najwyższego.

Art. 5
Organem odpowiedzialnym za oskarżanie osób działających na szkodę państwa w ten czy inny sposób jest Sędzia Najwyższy. Ma on władzę nadaną przez Radę Królewską i tej Radzie podlega, będąc w swoich osądach niezależny w stosunku do jakichkolwiek stronnictw czy osób. Tym niemniej Sędzia Najwyższy nie ma prawa osądzać urzędników mu nie podległych (jak Inkwizycja) jeśli przykładowo nadużyją władzy.

Art. 6
1. Zabrania się stosowania jakichkolwiek wrogich działań w stosunku do nowo przybyłych mieszkańców. Każdy nowy mieszkaniec na okres 10 lat (10 dni gry) podlega ochronie prawnej i nie może być w tym czasie atakowany, nie może też być okradany, można jednak atakować jego Strażnicę.
2. Niestosowanie się do okresu ochronnego nowych mieszkańców grozi grzywną, wypłacaną jako zadośćuczynienie, w wysokości 3000-5000 gp, oraz pozbawieniem wolności do 5 dni (wtrącenie do drugiego kręgu kryształu). Notoryczne łamanie tego przepisu grozi wtrąceniem do lochów na 10 dni (wtrącenie do drugiego kręgu kryształu) i grzywną 10000 na rzecz poszkodowanego. W skrajnych przypadkach grozi zmniejszenie statystyk a nawet kasacją postaci (wtrącenie do trzeciego kręgu kryształu)..
3. Każdy nowy mieszkaniec nie może atakować innych ludzi, ani ich okradać, może jednak atakować Strażnicę innych graczy. To samo tyczy się nowo powstałych klanów. W razie takiego ataku traci owa osoba, lub klan, ochronę i podlega prawu na normalnych warunkach.

Art. 7
Zabrania się jakichkolwiek wrogich działań w stosunku do nowo powstałych klanów. Każdy nowy klan na okres 10 lat (10 dni gry) podlega ochronie prawnej i nie może być w tym czasie atakowany ani okradany. Za złamanie tego prawa grozi 8 dni więzienia dla przywódcy (wtrącenie do drugiego kręgu kryształu przy kaucji 1 000 000 sztuk złota) i odszkodowanie w wysokości strat poniesionych przez zaatakowany klan powiększonych o sumę 500 000 sztuk złota. W razie notorycznego nieprzestrzegania tego zakazu grozi wtrącenie do trzeciego kręgu kryształu. (kasacja przywódcy klanu łamiącego prawo oraz całego klanu)

Art. 8
Zabronione jest obrażanie innych mieszkańców. Za obrażanie innego mieszkańca grozi kara do 15 dni pozbawienia wolności (wtrącenie do drugiego kręgu kryształu). W szczególnych przypadkach może to być wtrącenie do trzeciego kręgu kryształu (ban i kasacja postaci). Dopuszczalna jest obraza w granicach klimatu, osąd co do charakteru obrazy leży w kompetencji inkwizytora zajmującego się sprawą.

Art. 9
Zabrania się używania słów uważanych powszechnie za obraźliwe lub wulgarne. Niestosowanie się do tego zakazu podlega karze do 15 dni pozbawienia wolności (wtrącenie do drugiego kręgu kryształu). W szczególnych przypadkach może to być wtrącenie do trzeciego kręgu kryształu (ban i kasacja postaci).

Art. 10
Wszelkie próby szantażu i groźby będą karane pozbawieniem wolności do 14 dni (wtrącenie do drugiego kręgu kryształu) oraz grzywną, której wysokość ustali sąd w zależności od szkodliwości występku. W razie powtarzania się tego procederu, bądź szczególną szkodliwością pierwszego występku karą będzie wtrącenie do trzeciego kręgu kryształu (ban i skasowanie postaci).

Art. 11
Stosowanie czarnej magii (wykorzystywanie błędów w grze) jest surowo karane. Postać przyłapana na stosowaniu tego procederu będzie wtrącana do trzeciego kręgu kryształu (ban i kasacja postaci).

Art. 12
Każda osoba sprawująca urząd, która użyje swych uprawnień w niegodziwym celu, lub wejdzie w konflikt z prawem, zostanie pozbawiona swego urzędu według postanowienia swego zwierzchnika, oraz zostanie pozbawiona wolności na okres do 10 dni (wtrącenie do drugiego kręgu kryształu). Ponadto, jeśli urzędnik ten złamał jakieś prawo zostanie dodatkowo ukarany przez odpowiedniego urzędnika tak, jak zwykły mieszkaniec krainy. Prawo to nie dotyczy złodziei którzy zostali przyłapani na kradzieży i zostali ukarani przez mechanikę gry, chyba, że zostanie im założona i osądzona na ich niekorzyść sprawa o kradzież na młodym mieszkańcu.

Art. 13
Jednego gracza na arenie walk można zaatakować TYLKO raz na dzień gry. Kara za naruszenie tego przepisu to 2 do 5 dni Drugiego Kręgu Kryształu przy kaucji ustalonej przez Sąd. Wysokość odszkodowania w takich sprawach wynosi 10000*ilość ataków*poziom zaatakowanego+starty poniesione w złocie.

Art. 14
Strażnicę jednego gracza można zaatakować TYLKO dwa razy na dzień gry. Pomiędzy atakami musi nastąpić trzygodzinna przerwa (dwa resety). Kara za naruszenie tego przepisu to od 3 do 8 dni Drugiego Kręgu Kryształu przy kaucji ustalonej przez Sąd. Wysokość odszkodowania w takich sprawach wynosi 10000*ilość ataków+starty poniesione w złocie. Dla celów dowodowych należy dokumentować print screenami poziom strażnicy, przed i po dokonaniu masowych ataków. Dowody nalezy umieszczać w odpowiednim dziale na forum gry.

Art. 15
W czasie świąt, które władza ogłosi Świętami bez rozlewu krwi, nie można atakować klanów (nawet, jeśli klany są w stanie wojny), oraz mieszkańców.

Art. 16
Oprócz ograniczonej liczby ataków obowiązuje również zakaz atakowania strażnic mniejszych o 10 lub więcej poziomów. Np. strażnica, która ma 40 poziom nie może atakować strażnicy, która ma 30 poziom lub mniejszy. Zaś strażnice mniejsze, które zaatakują te o wyższym poziomie mogą zostać zaatakowane tylko raz za każdy atak, w ramach odwetu, przez napadniętą strażnicę. Karą za takie przestępstwo jest 4 do 8 dni Drugiego Kręgu Kryształu przy kaucji ustalonej przez Sąd. Odszkodowanie za złamanie tego artykuły wynosi 5000*ilość ataków*różnica poziomu strażnic+straty poniesione w złocie.

Art. 17
W przypadku, gdy mieszkaniec krainy popełnia nagminnie to samo przestępstwo z artykułów 13-16 kara może zostać zwiększona, a w szczególnych przypadkach może zostać zasądzona banicja (3 krąg kryształu).

Art. 18
Zabrania się posiadanie przez gracza niewolników (graczy, którzy istnieją tylko by finansować jego rozwój) pod groźbą 10 dni przy maksymalnej kaucji w Drugim Kręgu Kryształu przy pierwszym udowodnionym fakcieich posiadania. Gdy mimo tego osoba skazana nadal przetrzymuje inne bezprawnie (nie zaprzestanie pobierania datków od graczy-widm) zostanie skazana na banicję z krainy. (Trzeci Krąg Kryształu).Widmo (niewolnik) - postać na poziomie około 1-6 ze statusem chłop/chłopka, której gra mechaniczna polega jedynie na spożytkowaniu całej energii na zebraniu złota i wysłaniu go innej osobie. Widmem mogą być także osoby na poziomie wyższym lub ze statusem mieszkańca.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutofight.pun.pl www.yugiohrpg.pun.pl www.laetatio.pun.pl www.khorinis-life-rp.pun.pl www.claas.pun.pl